İsayeva N.R.
Bakı ş., 283 saylı məktəb
Bu gün Azərbaycanda tam orta məktəblərinin
qarşısında yeni məqsəd durur – şagirdlərdə informasiya mədəniyyəti və kompüter
savadlılığını formalaşdırmaq.
Lakin şagirdlərdə informasiya mədəniyyətinin formalaşdırılması onların informasiya-komunikasiya
texnologiyalarından savadlı istifadə vərdişlərinə əsaslanır.
Müasir
məktəbi yeni informasiya texnologiyaları olmadan təsəvvür etmək olmur. Cəmiyyət
inkişaf etdikcə fərdi kompüterlər və digər texnologiyalara olan tələbat da
artır. Ona görə də müasir şərait şagirdlərin kompüter savadlılığının bünövrəsinin
məktəbin ibtidai siniflərindən qoyulmasını tələb edir.
İKT
bilik və bacarıqlarına mükəmməl yiyələnməyin ən yaxşı yolu onun orta məktəbdən
başlanmasıdır. Təhsilin ibtidai siniflərdən İKT əsasında qurulması şagirdlərin gələcəkdə
savadlı kadr kimi yetişməsində mühüm rol oynaya bilər.
İbtidai
siniflərdə İKT-nin tətbiqi şagirdlərdə ətraf aləmi informasiya
baxımından təhlil etmək və müvafiq nəticələr çıxarmaq bacarıqlarının formalaşdırılmasına imkan yaradır. İnformasiya
ilə işləmək bacarığı müxtəlif praktiki üsullara bələd olmağa, həmçinin, müasir
texniki vasitələrlə informasiya mübadiləsi aparmağa kömək edir.
İKT-nin
dərslərdə tətbiqi təlimin motivasiyasını gücləndirir, şagirdlərin dərketmə
fəaliyyətini aktivləşdirir.
Dərslərdə İKT-dən
istifadə dərslərin yüksək estetik və emosional səviyyədə keçirilməsinə imkan
verir, əyaniliyi təmin edir, böyük həcmdə didaktik materialların cəlb edilməsinə
kömək edir, bu isə öz növbəsində bir dərsdə şagirdlərlə görülən işin həcmini bir
neçə dəfə artırır, şagirdlərə diferensial yanaşmanı təmin edir.
İKT-nin tətbiqi şagirdlərdə müstəqil işləmək, şagirdlərin tədqiqat aparmaq
imkanlarını genişləndirir, ən əsası isə,
təhsilin keyfiyyətinin artmasına gətirib çıxarır.
Müəllimin dərslərdə elektron
resurslardan istifadə etməsi şagirdlərdə tədrisə müsbət münasibət formallaşdırır,
onların dərslərdə emosional durumunu yaxşılaşdırır. Hal hazırda məktəblərdə
müəllimlər özləri elektron resursları bir neçə üsulla hazırlayırlar və
dərslərdə onlardan istifadə edirlər.
Ən geniş yayılmış
üsul – ibtidai sinif dərslərində multimedia təqdimatlarından istifadə
edilməsidir. Burada olan multimedia elementləri - animasiya, mətn, şəkil, səs
və digər komponentlər təlimin müsbət nəticələrinə güclü təsir göstərir.
Təqdimatlardan istifadə edilməsi müasir dərslərin əsas cəhətlərindən olan –
dərslərin cəlbedici olmasını təmin edir. Təqdimatlar nəticəsində dərslərdə
fəallığı ilə çox da seçilməyən şagirdlər də aktivləşir, müzakirələrdə iştirak
edir və öz fikirlərini sərbəst olaraq ifadə edirlər.
Tədrisin professional
keçirilməsi üçün lazımlı materialların axtarışına və hazırlanmasına müəllimlər müəyyən
vaxt sərf edirlər. MİMİO İnteraktiv lövhələri dərsləri daha maraqlı edir və
keçilən materialın şagird tərəfindən daha yaxşı qavranmasına şərait yaradır.
Rənglərin müxtəlifliyi
müəllimə, vacib məqamları ayıraraq onlara diqqəti cəlb etmək, ümumi fikirləri
əlaqələndirmək və ya onların fərqini göstərmək, eləcə də düşüncə istiqamətini
nümayiş etdirməyə imkan yaradır.
Mən hesab edirəm ki, tədris
prosesində İKT-nin tətbiqi təlimin ən vacib məqsədlərindən olan – bilik və
bacarıqlara yiyələnmə səviyyəsinin yüksəldilməsini təmin edir.