Informatika kurrikulumu və onun xarakterik cəhətləri. Azərbaycan Respublikasında ümumtəhsil məktəbləri üçün informatika fənninin kurrikulumu onun məqsəd və
vəzifələrini, əhəmiyyətinin əsaslandırılmasını, fənnin xarakterik
xüsusiyyətlərini, məzmun xətlərini və onların əsaslandırılmasını, ümumi təlim
nəticələrini, məzmun standartlarını, alt-standartları, tədris prosesində üfüqi və şaquli inteqrasiyanı, fəndaxili
və fənlərarası inteqrasiyanı, təlim strategiyalarını və qiymətləndirmə
vasitələrini əhatə edir.
Bu kurrikulum ümumtəhsil
məktəblərində informatika təliminin əsas məqsədlərini müəyyənləşdirməklə ümumi təlim nəticələrinə
nail olmaq üçün bütün fəaliyyətləri əks
etdirən və hər bir şagirdin imkan və ehtiyaclarına istiqamətlənmiş konseptual sənəddir. Kurrikulum təhsil işçiləri, məktəb rəhbərləri,
müəllimlər, dərslik, dərs vəsaitləri metodiki tövsiyə müəllifləri, valideynlər, icma və
ictimaiyyətin digər nümayəndələri üçün nəzərdə tutulmuşdur.
I. İnformatika təliminin
məzmunu
1.1. Ümumi təlim nəticələri
İbtidai
təhsil pilləsi (I-IV siniflər) üzrə şagird:
·
eynicinsli obyektlər qrupunda artıq əşyanı seçir, onları əlamətlərinə
görə ayırır və müqayisə edir;
·
hərəkətlər ardıcıllığında səhvləri tapır, buraxılmış addımı müəyyən
edir;
·
qanunauyğunluqları tapır və onların əsasında sadə modellər qurur;
·
sadə riyazi alqoritmlər və layihələr tərtib edir;
·
kompyuterlə sərbəst davranır, sadə əməliyyatları icra edir;
·
qrafiki redaktorda rəsmlər çəkir, onları redaktə edir, rəsmlərə mətn
daxil edir, alqoritmlərdən istifadə edərək mozaikalar qurur;
·
mətn redaktorunda sadə mətnləri yığır, redaktə edir və onlara rəsmlər
daxil edir.
Əsas təhsil pilləsi (V-IX
siniflər) üzrə şagird:
·
informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının müasir cəmiyyətdə
rolunu və əhəmiyyətini şərh edir;
·
gündəlik həyatda və məişətdə lazım olan məsələləri kalkulyator
rejimində həll edir;
·
kompyuterdə istifadə olunan əməliyyat sistemini tənzimləyir;
·
mətn redaktorunda sadə olmayan mətnləri yığır və formatlaşdırır,
mətnə müxtəlif yaddaşlardan şəkillər daxil edir;
·
qrafik redaktorda müəyyən çətinlik dərəcəsinə malik şəkillər
hazırlayır, şəklin atributlarını dəyişdirir, onlara müvafiq mətnlər daxil edir;
·
obyektin xassələrini, parametrlərini və mühitini təyin edir,
obyektlər sistemini təsnif edir;
·
obyektin
informasiya modelini qurur və onun təbii modelini təsvir edir;
·
informasiyanın
xassələrini, kodlaşdırılmasını, qəbul edilməsi və ötürülməsini nümunələr əsasında izah edir;
·
şəbəkə
növləri vasitəsi ilə məlumatları axtarır, toplayır, sistemləşdirir və onlardan
məqsədyönlü istifadə edir;
·
müxtəlif
təqdimatlar hazırlayır və nümayiş etdirir;
·
elektron
cədvəllərdən istifadə etməklə yeni sənədlər tərtib edir;
·
müxtəlif
şəbəkə növlərindən, şəbəkənin işini təmin edən proqram təminatından istifadə
edir, sadə web səhifələr yaradır.
Orta təhsil pilləsi (X-XI siniflər) üzrə
şagird:
·
informasiyaları
ölçür, təsvir edir və informasiya daşıyıcıları ilə işləyir;
·
sadə
məsələlərin həlli üçün müxtəlif strukturlu alqoritmlər tərtib edir, proqramlar
hazırlayır və icra edir;
·
sadə
informasiya modellərinə uyğun informasiyaların işlənməsi alqoritmlərini
qurur və qurulmuş modeli kompüüerdə tədqiq edir;
·
kompyuterdə
istifadə olunan əməliyyat sistemini tənzimləyir və lazımi əməliyyatları icra
edir;
·
qrafiki
redaktorda müxtəlif təsvirlərin hissələrindən istifadə edərək yeni təsvir
yaradır, mətn redaktorunda cədvəl-mətnlər yığır, formatlaşdırır, cədvəllər
üzərində hesablamalar aparır, sənədləri çap edir;
·
müxtəlif
təqdimatlar hazırlayır, redaktə edir və ona multimedia effektlərini əlavə
edir;
·
elektron
cədvəl prosessorunda və verilənlər bazasında müvafiq əməliyyatları icra edir;
·
internetin
əsas xidmətlərindən istifadə edir, müxtəlif dizaynlı web-səhifələr yaradır.... İnformatika kurikulumu (yükləmək) |