Cümə axşamı, 26.12.2024, 23:31
İnformatikanın məktəbdə tədrisi
Baş səhifə Qeydiyyat Giriş
e-mail: informatik-az@mail.ru · RSS
Menyu
Fotoşəkillər
Giriş forması
Sorğu
Müəllim kimi informatika dərslərində tez-tez istifadə edirəm:
Cavabların sayı: 9496
Faydalı keçidlər

  • ict.edu.az
  • ict.az
  • telekommunikasiya.edu.az
  • İnf-math.narod.ru
  • Millibyte.az
  • kayzen.az/blog/informatika
  • alqoritm.ucoz.org
  • mincom.gov.az
  • Facebook-da
    Təqvim
    «  Dekabr 2024  »
    B.e.Ç.a.ÇC.a.CŞB
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Təqdimatlar
    Statistika

    Onlayn: 4
    Ziyarətçilərin sayı: 4
    Qeydiyyatdan keçənlərin sayı: 0


     M-4
    Geri

    Üçrəqəmli natural ədəd verilmişdir. Verilən ədədin rəqəmlərini sağdan - sola oxuduqda alınan ədədi çap edin.


    Əgər sizə, məs; 534 ədədi üçün 5(c), 3(b) və 4(a) verilibsə, onda onun tərsi olan 435 ədədini tapmaq üçün 100*4+10*3+5 və ya 100*a+10*b+c əməliyyatını yerinə yetirmək lazımdır.
    Bizim halda, kiçik rəqəm(təklik) olan a -nı 100 -ə vuraraq böyük rəqəm(yüzlük) edirik, ortadakı rəqəm onluq olduğu üçün onu 10 -a vururuq, bu zaman böyük rəqəm təkliyə çevrilir. Alınan cəmi toplayırıq.

     

    Program A1_4;

    var

    n,m,a,b,c:integer;

    begin

     write('Input N=');

     readln(n);

     a:=n mod 10;

     b:=(n div 10) mod 10;

     c:=(n div 100) mod 10;

     m:=100*a+10*b+c;

     writeln ('m=',m);

     readln;

    end.

    //Program A1.4

    #include <iostream>

     using namespace std;

     int main()

    {   int n,m,a,b,c;

         cin>>n;

         a=n%10;

         b=(n/10)%10;

         c=(n/100)%10;

         m=100*a+10*b+c;

        cout <<”m=”<< m<< endl;

        return 0;

    }

     


    Copyright İsaNaida © 2024
    PYTHON 3.4
    ALPLogo
    Info-Ko
    Fəxr edirik


    Elan
    Bölmələr
    MÜSABİQƏ
    Azərbaycanda İKT
    Axtarış