Cümə, 22.11.2024, 11:45
İnformatikanın məktəbdə tədrisi
Baş səhifə Qeydiyyat Giriş
e-mail: informatik-az@mail.ru · RSS
Menyu
Fotoşəkillər
Giriş forması
Sorğu
Müəllim kimi informatika dərslərində tez-tez istifadə edirəm:
Cavabların sayı: 9465
Faydalı keçidlər

  • ict.edu.az
  • ict.az
  • telekommunikasiya.edu.az
  • İnf-math.narod.ru
  • Millibyte.az
  • kayzen.az/blog/informatika
  • alqoritm.ucoz.org
  • mincom.gov.az
  • Facebook-da
    Təqvim
    «  Noyabr 2024  »
    B.e.Ç.a.ÇC.a.CŞB
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930
    Təqdimatlar
    Statistika

    Onlayn: 2
    Ziyarətçilərin sayı: 2
    Qeydiyyatdan keçənlərin sayı: 0


     M-3
    Geri

    3 rəqəmli ədəd verilmişdir. Onun rəqəmlərinin cəmini və hasilini tapın.

    Rəqəmləri seçirik; onlarn cəmini və hasilini tapırıq. Qeyd edək ki, Pascal dilində  s  və S – eyni dəyişənlərdir, lakin C++ da bunlar müxtəlif dəyişənlərdir.


     

    Program A1_3;

    var n,a,b,c,p,s:integer;

    begin

     readln(n);

     a:=n mod 10;

     b:=(n div 10) mod 10;

     c:=(n div 100) mod 10;

     s:=a+b+c;

     p:=a*b*c;

     writeln (s, ' ',p);

      readln;

    end.

    //Program A1.3

    #include <iostream>

     using namespace std;

     int main()

    {  int n,a,b,c,s,p;

        cin>>n;

        a=n%10;

        b=(n/10)%10;

        c=(n/100)%10;

        s=a+b+c;

        p=a*b*c;

        cout << s<<"  "<<p << endl;

        return 0;

    }

     

    Copyright İsaNaida © 2024
    PYTHON 3.4
    ALPLogo
    Info-Ko
    Fəxr edirik


    Elan
    Bölmələr
    MÜSABİQƏ
    Azərbaycanda İKT
    Axtarış
    Video